جملات و متن های جدید در مورد همراه اول
جملات و متن های جدید در مورد همراه اول
دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, ساعت 21:44 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

همراه اول

بچه ها این سرویس همراه اول که هی زرتو زرت بهت اسمس میده ک موقعیت جغرافیاییت را میگه مث که اشتباه فعال شده. بدبختم کرده.راهی دارید؟

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

همراه اول از سیم کارت کودک خود با نام «درسا» رونمایی کرد

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

در حالی که پشت در منتظر رسیدن کلیدها هستم، تست می‌کنم وی پی ان روی اینترنت همراه اول جواب می‌ده یا خیر. تست موفقیت آمیز بود

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

بالاخره یه جا این LTE همراه اول هم آنتن داد اما همونطور که می بینید به لعنت خدا هم نمی ارزید

پیامک های همراه اول

دوستان کمککککک! گوشیم با اینترنت وای فای صفحات وب رو بازمیکنه ولی با اینترنت خود گوشی(همراه اول) وارد هیچ سایتی نمیشه، چه کنم؟ :(

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

اول که رخم زرد و دلم پرخون بود / هم خرقه و همراه دلم مجنون بود / آن صورت و آن قاعده تا اکنون بود / کاری آمد که آن همه مادون بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد